fredag

Tips för inredare!

Gokväll! =)

Jobbet var jätteroligt som vanligt! Trivs så himla bra! Gött att bo så nära också! Tog bara cykeln hem, var hemma tjugo min efter jag slutade! Man har helt plötsligt så mycket tid! =)
Jag lagade en riktigt god middag, ungskokt kyckling och bakad potatis, sallad och tzatzike. Färskt ciabatta bröd och alkohol fri cider! Vilken måltid!

Kollade på Idol medans vi käkade. Jag tycker verkligen att Amanda är grym! Och shit vad snygg Marie var idag! Hon såg verkligen häftig ut i sin paljettklänning! =)

Nu kollar vi på Criminal minds, mina planer är att hålla mig vaken jättelänge. För jag skall sova lääääänge imorgon! =) Börjar ju inte jobba förrens 23.00 imon och slutar 06.00 söndag morgon. Vill inte sitta och sova på jobbet helst.

Nej, nu är det mera mys som gäller.

Men först måste jag tipsa om en grym sajt där jag hittat något jag skall ha i mitt vardagsrum.
http://www.schablononline.se

Puss och godnatt

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: