lördag

Inredning

Tja!
Jag har funderat på att starta en inredningsblogg. Eftersom jag ÄLSKAR inredning. Men det gör jag nog när jag kommit hem från England. För då skall jag påbörja ett arbete som skall få in mig på ett Universitet i Birmingham. Jag skall göra om mitt vardagsrum. Före och Efter bilder kommer det finnas gott om. Jag skall liksom först skriva ner alla mina idéer och ha alla mina skisser på hur det skall se ut, sedan skall jag försöka få till det och göra det precis så som jag först ville ha det.... för att visa att man har viljan, energin, kreativiteten och "visions".... Ja ni fattar vad jag menar... Jag har hittat en sida som jag absolut älskar.
www.schablononline.se
Har massa snygga schabloner!!! Dessa tre är ett urval ur de jag föll för.
Till mitt sovrum har jag två som jag verkligen gillar...

Denna skulle sprudla ut från ena hörnet i sovrummet och slingra sig till sängen. Fast i en snygg grön nyans.... tror jag... eller svagt guldig... inte bestämt mig ännu..

Denna skulle man kunna ha över sängen... och skriva något ballt inuti den.. men jag vet inte riktigt... ser lite adlig ut.... hahaha.

Den här funderar jag på att ha på ena väggen i vardagsrummet. Min ena vägg där jag skall ha min blivande svarta sideboard kommer ju vara en stark fuschia (typ rosa) och alla andra väggar skall vara vita. Hade varit så himla coolt att ha denna på väggen mitt i mot i samma färg. Men då blir det en mer "modern style". Och jag vet inte om jag vill ha det, eller o jag skall köra på den softa mysiga stilen istället. Men klart, man kan göra det moderna till mysigt också...

Nå, gillar ni dom?!! I love them!

2 kommentarer:

Anonym sa...

den första var finast!

Frida Carina Andersson sa...

ja visst är den härlig?! antagligen jättejobbig att måla också! haha.. tack för synpunkten! =)