lördag

Dags att jobba

Hej!
Om femtio minuter börjar jag jobba. Känns helt skumt. Sitter här och pimplar kaffe och klockan är 22.10. Galet. Helst hade jag krupit ner i sängen, satt på tvn och bara mysat. Men plikten kallar. Jag hoppas verkligen att jag lyckas hålla mig vaken på jobbet! Har vart en rätt lång dag med mycket konstiga känslor.

Jag har iallafall krypit in i marcos mysbyxor och en college tröja. Kommer sitta på jobbet och bara tänka på vilken underbar pojkvän jag faktiskt har. Ibland har man tvivlat. Träffades vi när vi var för unga? Är det fortfarande kärlek eller är det bara älska av vana? Men jag vet nu, de senaste dagarna, att jag verkligen fortfarande är kär. Efter 6 år. Han är den jag skall leva resten av mitt liv med. Och det kommer vara jobbigt, en av oss måste alltid bo "hemifrån". Men vi skall få det att funka.

Jag älskar dig Marcos (nu är jag väl förlåten för att jag tagit dina braller va?! =) varför är det så mysigt att ha på sig sin pojkväns kläder? hahaha)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: