måndag

Ingen ro

Tja!

Har inte bloggat på evigheter! Men jag har haft fullt upp!
I fredags flyttade vi så in i vår nya lägenhet på Eklandagatan. Efter många om och men. Jag säger inget mer än "Vad i helvette tänkte bruden på??".
Men nu är vi iallafall här.
Med en himla fart gjorde vi iordning lägenheten så den var fin till lördagen. Aldrig att jag fått ordning så snabbt innan. På lördagen hade jag lite folk här o sedan gick vi till Valand. Det var riktigt skoj! Träffade underbart snygga Rikard och senare alla Sparta pojkar.
Söndagen spenderade jag, Jessica och Marcos på soffan med thaimat, godis, glass och säkert 5 liter dricka! Man var ju lite uttorkad.

Jag är inte lika stressad längre. Skönt att vara på plats liksom.
Men nu har jag några andra problem som gnager mig.
Jag sa upp mitt mobilabonnemang och det slutade funka igår.
Så nu har jag ingen mobiltelefon!!
Hjälp. Jag känner mig handikappad!

Sedan så var det ju pengafrågan då, har ju inte fått någon lön på tre månader och försäljningen av min lägenhet går trögt. Jättetrögt. Är inne på min sista hundra lapp nu och det är verkligen inte avslappnande att veta! Det stressar mig jättemycket. Kan ingen bara köpa min lägenhet nu!?

En kille som skall kolla på den ikväll o jag hoppas verkligen att han vill ha den.
Satans perkele säger jag bara.

Nej, nu skall jag tvätta golven. Rätt klibbigt sedans i lördags.
Ha det gott alla underbara.
Och tack för alla superfina presenter.
Har på mig klänningen och halsbandet och parfymen! Jag har även burit min Friis idag!! Och jag älskar den, Välkommen till familjen kära väska.

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

två saker pingu:
1. grattis för fään! din gamla räv ;)
2. skaffa ett kontantkort, finns många gratis startpaket å få tag på. så bjuder dom på en slant å ringa för..
kraaaam!

Anonym sa...

Snällt. Du LOVADE att du skulle komma på hoppningen. Ingen frida dök upp. Du sa att du skulle FÖRSÖKA ALLT att komma på dressyren. Ingen Frida kom och nu tänker jag görsa samma sak! Det va faktist taskigt!! När du vill att jag ska komma så lovar jag och ska inte komma! nästa gång du frågar ska jag säga att jag ska FÖRSÖKA ALLT och inte komma! Då blir det rättvist!!