lördag

Uppdatering

Hej!
Oj vad jag inte skött mitt bloggande, ber om ursäkt för det! =) Har haft mycket att göra.
I torsdags jobbade jag hela dagen, sedan kom Gurra och Mickan hit. Vi kollad på Borat och åt glass. Himla trevligt! Gurra berättade vad som sagts på onsdagens fotbollsmöte och jag blev minst sagt rädd, tänk om jag inte orkar med?!

Igår jobbade jag hela dagen igen, kom hem och var helt slut. Var en rätt jobbig dag på jobbet. Men jag tog mig igenom den.
Väl hemma satt jag o chillade lite i soffan innan det var dags att göra sig iordning lite.
Jag och Marcos gick till den Grekiska Restaurangen längre upp på gatan här. Det var jättegod mat och mysig atmosfär, jag är riktigt glad att jag har en sådan underbar restaurang nära mitt hem! När vi kom hem igen la vi oss i sängen och kollade tv och myste och drack the. Låg och chötade tills vi somnade. Gud vad jag kommer sakna honom. Jessica eller Mickan kommer helt klart få ta hans plats... ja inte på ALLA punkter.... HAHAHA.

Idag är det fantastiskt härligt ute. Iskallt men friskt i luften. Jag skall promenera ner till stan och förhoppningsvis möta Betty. Jag börjar jobba 22.00 ikväll. Jobbar till 05.00. Och som varje gång innan jag jobbar helgnatt vill jag uppmana er som skall beställa taxi på fyllan att ta reda på vilken ADRESS ni är på och vilken ADRESS ni skall till. INNAN NI RINGER. "Det andra huset till vänster efter konsum på mölndalsvägen" funkar inte....

Ha en underbar lördag hörrni..
förresten, måste skryta, jag fick kaffe i sängen i morse..... Det ni! =)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: