lördag

Off to work

Hej hopp!
Skall börja jobba om 1,5 timma. Orkade inte ligga o söla på morgonen så jag gick ut och promenerade. Gick till City Gym vid Valhalla. Gick in o kolla, det är verkligen inget sånt där flashigt gym... som de flesta gym är idag. Och blir man medlem där får man även simma o bada gratis på Valhalla. Så jag har nu skaffat mig ett gymkort där istället för att träna på Sportlife. Känns skönt.
På tisdag skall jag ha en session med en personlig tränare så skall vi lägga upp ett program för mig. Känns jättebra. Så snart Karl Alfred, snart får du slänga dig i vägga! =)

När jag gick runt i stan hittade jag julklapp till min mamma & Bertil. Den kommer bli perfekt! Så köpte jag även perfekta julklappar till min syster dotter o syster son. Inte den yngsta dock.

Jag har även hittat julklappar som jag får köpa senare, till brorsan, pappsi och min syster. Tänk vad det gör mycket att vara ute o handla själv. Man får så mycket gjort! =)

Nej, nu skall jag hoppa in i duschen o sedan på med myskläder. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag skall cykla till jobbet?! Regnet ööööser ju ner! Men annars måste jag sitta kvar efter jobbet o vänta tills vagnarna börjar gå hem. Mycke bättre att cykla juh, då e jag hemma på en kvart... ja vi får se....

Ha en underbar lördags natt, tat lugnt med das alcohol... puss

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: