onsdag

Drömhuset?!

Tjenis.
Igår kväll mådde jag rätt bra faktiskt. Jag hostade bara ibland och kände mig ändå relativt kry när jag satt o kollade på Ugly Betty och Desperate Housewifes.
Vaknade dock imorse på väg att hosta upp mina lungor och blev så arg att jag höll på att börja gråta. Hahaha. Mina planer för dagen var att städa lägenheten, gå och träna o sedan jobba. Det skiter sig. Ghhaaa jag vill träna. Känner mig som en padda.
O det är ju aldrig kul.

Nu till något annat. -något skoj-
Vi har hittat ett hus som vi verkligen gillar. Det har tre sovrum, ett stort vardagsrum med öppen spis. Och jag tror det var en öppen spis i det största sovrummet också. Huset har en liten trädgård perfekt för "ungarna" att leka, när man nu har sådana. (Don´t worry, inga planer på det ännu! Jag lovar!!!)
Ja, huset är näst intill perfekt. Förrutom att det är ett renoveringsobjekt.
Tur att man har en karl som kan sånt där! =)
Vi skall, om det inte sålts då, kolla på huset när vi är över i Birmingham i december.
*håller tummarna*

Nej, nu skall jag försöka göra någon nytta. Dricka massa the för jag skall ju jobba sedan...

(((Over and out)))

Inga kommentarer: