lördag

En underbar dag

Vädret har verkligen varit tipptopp idag! Kallt men härligt.
Jag promenerade ner till Valand och mötte upp Betty och lilla Castor (jag o castor på bilden). Vi gick runt lite i stan, kollade lite i Bolagret. Älskar den affären! Snygga grejer till bra priser! Sedan promenerade vi vidare genom vasa och Linne och gick upp till Betty. Där chillade vi bara o myste med Castor. Efter ett tag skulle jag gå o Betty packade in Castor i vagnen så tog vi med oss lilla vovvisen (Isola) och började återigen traska. Vi gick hela linne o vasa, kom upp till Avenyn där vi stötte på mormor! Hahaha. Hon e rolig. Så gick jag hem o Betty hoppade på vagnen hem. Det är helt underbart att bo såhär centralt. Jag älskar det! Även om det kostar! Det är värt det på alla sätt och vis! =)

Nu har jag varit uppe hela dagen och gått mycket och hållt igång. Halsen mår lite bättre. Skönt det. Vet bara inte hur jag skall orka med att jobba inatt. Börjar ju kl 23.00 och slutar 06.00. =/ Jag tänkte jag skulle försöka somna en stund och sedan gå upp o ta mig en kopp kaffe. (Ofta man gör det kl 10 på kvällen!!) Cyklar nog till jobbet idag igen, det är så härligt att cykla, bara man packar på sig massa varma kläder!!

Så gott folk, hoppas eran lördag vart lika go som min! O ta det lugnt med spriten!
Och Ronja, så glad jag blev när jag såg din kommentar! Ring mig på mitt hemnummer, har inte min mobilkvar o kan inte ditt nummer!!! Älskar o saknar dig vännen min!!! Lämna 08 nu!!!!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: