onsdag

Livet är rätt bra ändå

Det är verkligen inte kul att vara hemma sjuk.
Så för att pigga upp mig själv måste jag radda upp roliga saker som komma skall...

  • Imorgon - kära syster kommer hit med lilal Wictor.
  • söndag den 11:e - Beachvolley med brudarna
  • Tisdag den 13:e - Kalas hemma hos mormor Elsa
  • Torsdag dn 15:e - åka hem till mamma
  • Fredag den 16:e - Min älskade Toni kommer till Sverige!!
  • Lördag den 17:e - Johannas 30 års fest!
  • Söndag den 2:e - Julpyssel hos Maria
  • Lördag den 8:e - Julbak hos Mamma
  • Lördag den 15:e - Glöggfest med Olofs Angels hemma hos El Capitano.
  • Måndag den 17:e - Flyga till London
  • Tisdag den 18:e - Spice Girls Konsert
  • sedan kommer jag inte hem förrens nån gång i början på Januari. Underbart!

Livet är rätt bra ändå. *host host*

3 kommentarer:

Anonym sa...

nummer 1...sluta säga att du är en padda samt att du borde röra på dig,,,njut av livet gumman (smile) ...nummer2 härligt litet schema du har...det blir antagligen lite mer på det om du vill komma till mig ännu en dag??
Jag hör av mig omd et här senare idag...är så sjuk ska gå hem nu,,,vi hörs gumman...love u

BARISTAN sa...

späckat schema, låter som du får fullt upp , nice med SG-konsert

http://baristasnack.blogspot.com

Anonym sa...

hahaha