fredag

Ny Design

Hej hej.
Blev lite trött på allt det gröna, och den där jäkla grodan. Visst att man kallas Froggy va, men nån måtta får det vara!

Så kom en ny design.
Blått. Blått är flott sägs det. Mysigt tycker jag.
Fattar inte bara hur jag skall få min rubrik att bli lite längre. Nån som vet?!

Snart är det dags att gå till jobbet.
Hostar fortfarande och har jätteont i halsen, men det är bara att kämpa på. Skulle gått till gymet idag igen men det får vänta tills jag blir frisk. Vill helst inte ha en hjärtattack!! Jobbar bara fyra timmar idag. Gott!

Idag är det ju så då Fredag! Lovely!
Ikväll skall vi nog göra bakpotatis med vitlökssmör och någon god köttbit. Mmmm mumma för magen. Det blir totalmys i soffan vilket är mycket efterlängtat! =)
Har varit på tok för mycket festande det sista!

Nej, nu är det lunch sedan blir det en cykeltur till jobbet.
(Mitt busskort gick ut igår, det hade jag ingen aning om när jag gick på och det tjöt i maskinen, så jag tjuvåkte till jobbet. Hjälp! Jag var så himla nojjig!!! Trodde att varenda en som gick på vagnen var kontrollant!)

Hörs ikväll!
Puss o kram

(((Over and Out)))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint det blev!

BARISTAN sa...

snygg layout, bättre än den innan.
fy dig att tjyyyyvåka buss
hehe

Anonym sa...

Jisses vad fint det blev,,,jag kommer byt ablogg sida nästa år,,,nytt år nya möjligheter vettu,,,vad gör du imorgon? ska vi ha taco kväll??