onsdag

Biljetter

Nu har jag varit och hämtat ut min & Jessys biljett till Busta Rhymes! Trädgår´n imorgon!! Så jäkla kul! Har lyssnat sönder mig på hans musik denna veckan (oj fjortis uttryck) men också på Adam Tensta eftersom han är förband. Förövrigt gillar jag Tensta mer än Busta!

När jag var yngre gick jag & Ronja på alla konserter vi kunde.

  • Backstreet Boys x2
  • Aqua
  • Savage Garden
  • Anastacia
  • Christina Aguilera
  • Westlife (för jag vann den där tävlingen där jag intervjuade dom)
  • Michael Jackson (det absolut bästa jag varit med om)
  • Spice Girls (ja det var ju i vintras)

Kan inte komma på alla just nu... Men en sak som vi alltid gjorde var att vi lärde oss alla låtar utantill. För då kan man sjunga med, hojta & skrika och det blir sååå mycket roligare!

Så, tills Jessy kommer hit runt 2 och skall luncha med mig så blir det träning på morgondagens låtar!! (skönt att vara fjortis imellanåt!)

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

OK, nu ligger gymprogrammen i din mailbox...

Frida Carina Andersson sa...

gött det... hoppas jag.. hahaha