torsdag

Busta!

Nu har jag betalat för min & Jessys biljetter till Busta Rhymes, torsdag 15 maj på Trädgår´n! Så jäkla coolt! Adam Tensta är förband! Kommer bli sjukt skoj!

Någon som vill följa med? Betty?

Har jobbat med M och CB idag. Alltid lika trevligt. CB skall komma till "min" park imorgon och sola med mig. Vi jobbar natten tillsammans fredag till lördag så vi skall nog chilla, sola o dricka kaffe. Himlans trevligt.

Dani kom till jobbet när jag slutade och vi hann byta körskole-erfarenheter. Hans dåliga - mina bra. Kul på Hjul är verkligen smashing!

Nej nu skall jag lägga mig brevid mitt hjärta och sova. Lite trött i ögonen...

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

BETTY sa...

Hade gärna hängt med men jag drar till STockholm och jobbar då :-( Allt kul verkar hända då! Alla på jobbet ska ut 14:e och ni 15:e och jag drar tidigt den 15:e så jag missar ALLT, buhu!

Frida Carina Andersson sa...

fasen då!! vad synd!! =( men jag är glad att du bloggar mer nu! hihi. pusss