torsdag

Träningen

Gårdagens träning började visst 18.00. Jag var ombytt o klar halv. Så jag tog med mig bollnäten ut till plan och stod och sköt på mål i en halvtimma. Det är gott för att få ut sina aggresioner!

Klockan sex börjar träningen. Fys med Rinky. Korta ryck så snabbt man kunde x3 och ett lite styrke pass för mage/rygg. Körde fyra sådana omgångar. (Alltså 12 löpningar). Gillar detta så mycket bättre än långa löpningar i skogen! Efter en timma var det dags för fotbollsträning. Vi körde en anfallsövning och det är typ allt jag kommer ihåg! Cyklade inte till o från träningen igår. Kände att jag ville vila benen lite.

Idag ahr vi träningsledigt. Rinky ville att vi skulle ta helt ledigt. Inget gym. Oj. Inte ofta vi får höra det. Men jag tror inte jag kommer få spela match i helgen så jag skall gå ner till gymet om en stund. Har ju precis fått ett nytt gymprogram av Rinky som ligger i min inbox. Skall kolla det nu och se om jag kommer le eller storkna....

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: