måndag

Helgen

Helgen var go! Jag lyckades få in allt i helgen ändå. Lördagen gick jag & Jessy i höga klackar till Rugby klubbhuset. Matchen var bra. Sparta förlorade tyvärr men alla var på bra humör ändå.

Då kommunen bestämt att de inte fick sälja alkohol denna helgen hade alla med sig eget och vi satt ute på gräset och drack och myste!


Ida & Jag (I know, pooooose! haha)

Jag & Marcos

Senare på kvällen åkte vi in till Rose and Crown. Kollade på melodifestivalen och konstaterade att jag hade rätt. Perelli is crap. Vid det här laget var Marcos rätt vinglig, han bedövade sin smärta med alkohol (smärtan att behöva lyssna på Schlager i flera timmar). Så han köpte sig en kebab (jag avstod) och vi vandrade hemåt.

Söndagen var det då match borta mot Gauthiod. Vi krossade dom med 0-6 och precis som jag misstänkte var det jätteroligt att vara med fastän jag bara värmer bänken.

Bussen stanna och släppte av mig någonstans i ödemarken. Skulle tydligen vara nära min mor. Jag var vilse. Mobilen dog. (I ca 3 minuter - men det var läskigt) Brorsan stod och väntade någon annanstans. Efter ett tag lyckades han fiska upp mig och vi åkte hem till mammi. Grattis på morsdag. Fika. Kaffe. MMMM. Körde lite med mammas bil fram och tillbaka på gårdsplanen! hihi kul!

Allt som allt, en underbar helg!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: