torsdag

Omkörd

Min nya fina termos som jag köpte igår! Visst är den smashing! Ho ho ha. (Äntligen fattat hur jag för över mina mobilbilder till datorn).

Vart på bilskolan igen i morse. Valde nog en lite sämre tid idag. Körde mellan åtta och nio. Många bilar ute då. Men det gick gôra bra!! Jag körde i 28km/h vid ett läge. Lärt mig att växla upp o ner från ettan till tvåan. Och jag körde till och med tillbaka till bilskolan! Wohooo! Det var skit häftigt! Jag vill köra mera!!! Nästa lektion (som inte är förrens nästa torsdag, buhu) så skall jag få köra ännu snabbare, då skall vi ut på lite större vägar! Hehe. Blev omkörd idag för första gången också, på väg tillbaka till bilskolan!!

(såg precis en "partille bilskola-bil" köra förbi utanför, tur att jag inte började önvingsköra där, dom kör i röda bilar - och vi vet ju alla att rödabilar är dom som orsakar all röra i trafiken! Eller hur Betty?)

Nu håller jag på att laga kyckling,. Blir god sallad till middag, med avocado, stekt kyckling/linfrön/solrosfrön. Bra för magen!

Träningsledig idag, så - skall promenera till jobbet så snart maten är färdig, jobbar kväll idag. Hade mycket hellre tagit med mig min termos och satt mig i parken! Men, thats life.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

BETTY sa...

Yeah babe! Röda bilar är.... döda bilar? Illa kör iallafall! Bra att du har mina visdomsord i minne!