torsdag

Kungen

KUNG VAN DER SAR
Jag blev sjukt glad när Man U vann finalen igår. Inte för att jag gillar Man U, men för att jag ogillar Chelsea. Måste medge att jag tyckte fruktansvärt synd om Terry. Han kunde skjuta Chelsea till guldet och träffar stolpen!! Stackarn. Jag hejjade på Man U. Men också på Terry och Lampard. För att dom är sjukt bra fotbollsspelare.



Van Der Sar visade återigen vilken grym målvakt han är. Världens bästa? Jag tror det. Han är helt klart min förebild!! Och jag ryser i hela kroppen när en målvakt får vara match hjälte!! Alla målvakters dröm att få ta den straffen! Jag minns Ravelli, och nu har jag ett till fantastiskt minne av hur en målvakt iskallt kan välja ett håll och rädda hela laget.


Van Der Sar - rak som en pinne - matchhjälte!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: