torsdag

Grattis Jenny


Efter jobbet åkte jag som sagt till Partille för att fira Jenny. Underbara Kapten Ölof kom och hämtade mig. Det var jätte mysigt hos Jennys föräldrar (där kalaset hölls då Jenny bot i en pytte liten etta). Vi käkade smörgåstårta och drack cider. Knôkade i oss tårta och kaffe och på det en kaka! Jisses. Men gott var det!

Det var helt underbart att träffa Flavia och Jenny igen (på bilden nedan). Det går alldeles för lång tid mellan gångerna. Varför är det så?

Efter kalajset gick jag till Allum där jag handlade present till Marcos. Han fyller 28 år imorgon! Två presenter blev det! Hoppas han blir nöjd. Så har jag varit o köpt smarriga grejer till födelsedags frukosten imorgon!

Nej, nu skall jag ner till tobaksaffären och köpa ciggarer till Marcos! Haha. Han gillar att röka en sån när det är något att fira.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: