torsdag

Lapa sol

Hej hopp!
Har övningskört idag igen. Min sista betalda lektion. Så vi får se hur mycket det blir framöver. Inte direkt att cashen väller fram ur madrassen. Jag var inte lika kick-ass-grym som igår men det gick ok. Hon bad mig stanna i en uppförsbacke. Precis utanför en pizzeria där uteterrasen var fylld med lunchgäster. Stanna gjorde jag minsann. Ett rejält kärringstopp och vi började asgarva. (tillsammans med alla lunchgästerna). Men men, så kan det gå.

Nu har jag suttit ute på gården i ca 2 timmar och målat o pimplat kaffe. Jobbar ju på min ansökan till universitetet. En portfolio som det så fint heter.
Bilden över är en skiss på ett omklädningsrum. Det ser sjukt snett ut ser jag men det är det verkligen inte in real life, tror jag lyckades fota lite konstigt. Den kommer bli grym när den är färdig. Kanske kan jag ge den till Lennart så fixar han att vårat omklädningsrum blir så i fotbollen? Eller inte. =)

Nej, dags att laga middag. Mamma kommer hit efter jobbet och sedan möter vi upp Betty och går på handledar kurs så jag får köra mera!

Ha en fortsatt underbar dag! Njut av solen!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej fin blogg :)!!
Kolla gärna in min pink ladies jacka om du har lust ;)
Hoppas att du haft en fin dag kram:)