fredag

Handledare

Då är mamma och Betty utbildade som handledare. Nu skall jag skicka in papper till Länsstyrelsen så att dom blir godkända och sedan får jag köra med dom! Yippi. Tror jag kört lite för mycket o tänkt lite för mycket på bilar o körkort. Jag drömmer till och med om att göra teoriprov och ta kortet för körkortet osv.

Henke (min styvbrorsa på kortet över) var jätterolig. Han höll ju i utbildningen och gjorde ett bra jobb tycker jag!!Vi satt ju längst fram så han chötade med oss innan han började så han glömde presentera sig själv och skolan för hela gruppen. Han kom på det efter 40 minuter. Det tyckte jag var skoj!

Tack Mammi & Betty för att ni genomled 3,5 timmar i skolbänk för min skull!!!

Nej nu skall jag springa ner på stan och shoppa lite....

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: