torsdag

Lycka

Wow. Glädjerus i hela kroppen. Det är helt otroligt att man ena dagen kan vara helt förstörd över att man förlorat ett jobb och nästa dag vara överlycklig att man förlorade just det jobbet!

Jag satt igår och skickade ut tre mejl på jobb jag verkligen vill ha. Samt fem klassiska brev postades. I min inbox låg idag ett svar från stället jag helst av allt vill jobba på. Dom vill att jag kommer dit imorgon och bestämmer en dag jag skall provjobba! Lycka!!!

Och kommer ni ihåg när jag skrev om att jag sökte två jobb och skrev fel företag till den ena VD´n. Har haft kontakt med dom till och från och dom är jätte glada att jag hörde av mig till dom. Jag är mer än välkommen att komma dit och jag har fått veta allt om betalning osv. Men det är inte förrens i November det kommer att hända. Men gud, lycka!!! Jag kan tyvärr inte berätta om det nu pga vissa kontrakts klausuler. (säger man så?).

Men fortsätt läs min blogg så får ni reda på det till slut. Det är helt klart värt att vänta på! ;-)

Nu skall jag ner till gymet. Försöka förstå mig på Rinkys gymprogram! Haha.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: