fredag

Grattis Älskling

Godmorgon Världen.

Jag klev ur sängen klockan 05.07 imorse för att göra frukost till Marcos. Han skulle ju självklart upp jättetidigt för att jobba. Men jag blev pigg rätt snabbt när jag stod och pillade. Han fick en bricka fylld med två smarriga laxmackor, honungsmelon, the och juice (i vinglas=lyx). Ett litet ljus på det och presenterna så smög jag in i sovrummet sjöngandes "Happy Birthday"...

Dom gör inte så i England, men det är min favoritdel med hela födelsedagen, att bli väckt med sång och frukost på sängen. Så han får givetvis njuta av det också...

I present fick han ett par jätte snygga Calvin Klein boxershorts i vitt/blått. Really nice.. Och så fick han parfymen Armani Code. Han har redan maaassor parfymer men den låg etta på dofttoppen, och jag förstår varför, så den fick det bli! Givetvis fick han ett kort med kärleksförklaringar, haha, och mys i sängen!

Nu skall jag tvätta och städa hela lägenheten, har ju massa kartonger ståendes i sovrummet som jag så lätt hade glömt av att vi hade när jag hade knôkat in dom i Marcos garderob när han var i England. Suck... kan dom inte bara försvinna?

Och kära släkt - er jag inte fått tag på - söndag 17.00 är det tårtkalas här för Marcos!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: