fredag

Shoppat

Okej okej, alla moraltanter där ute tänker säkert, "shoppat!! när hon inte har något jobb? borde inte pengarna läggas undan?"

Men alla vet ju att allt blir bättre bara man shoppar lite. Och jag skall faktiskt snart iväg på en arbetsintervju. Känns bra. Och jag har en till på tisdag. Så jag är inte orolig.

Mitt mantra = Allt löser sig!

Köpte ett vitt baslinne på H&M, ett grått slappt linne på Monki, ett par 3/4 dels svarta jeans på Stadium och ett par döläckra vit/gul/svarta leggings på Gina. Så jag spenderade inte så mycket pengar. Me sooo good!

Tog en fika med underbaraste tjejerna Mickan & Emina. Ses alldeles för sällan numera.

Men nu blir det grillad kyckling och, håll i er, potatissallad!! Vad säger viktväktarna om det tro?!

Wish me luck på min intervju!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: