lördag

Happy days

Idag hatar jag inte fotboll.
Iallafall, enough is enough!

Idag skall jag & Jessy njuta av solen till max. Och nu när jag har fått jobb (berättade jag inte det?) så skall jag återigen kolla på laptop. La ju det på is sist.

Dagen kommer spenderas i Partille, med lite vin kanske, skall kolla upp pointsen. (vet att vodka är bäst men hallå? jag kan ju inte dricka vodka hela förmiddagen - skall ju ändå sitta på bänken imorgon). Vi skall kolla på Marcos lag när dom spelar match. Ligga i gräset på en filt och njuta av alla mustiga rugbymän som svettas o kämpar framför oss. Livet är bra gott ibland.

T, tränarens tjej - säger att det är rena rama förspelet för henne! Haha, jag håller kanske inte med men gott är det iallafall.

Heja Spartacus!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: