onsdag

Magiska

"Det ordnar sig"

Det är dom tre orden som kan göra skillnad. Det är dom tre orden som blir magiska när dom kommer från min mammas mun. För då tror jag på det.

Tänkte inte gå på träningen igår. Var för upprörd. Men det var skönt att jag gick. Det är skönt att ha ett lag med 20 tjejer som visar att dom bryr sig och får en att må bättre och lyfter en. Det är precis sånt ett lag är så fantastiskt duktiga på. (beror väl på lag men...). Jag cyklade ifrån träningen och mådde bättre!

Väl hemma igen blev jag deppig.
Jag låg jag i sängen och kollade på Desperate Housewife och kände mig som världens mest odugliga dregg, Marcos satt i vardagsrummet. Efter ett tag kommer han in och vi bara kramas och pratar. Skönt.

Jag har två val.
Gå in i en deprission som jag har så lätt för eller att välja att tycka att det här var en bra sak. Nu kommer jag ifrån skiten och tvingas söka ett nytt jobb. Jag väljer det andra. Härligt!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: