måndag

På G

Go kväll världen!

Jag mår så bra nu. Träningen gick jättebra. Det är så skönt när man äntligen känner att man är lätt i benen. Kan man vara ödmjuk samtidigt som man säger så här; "fy f*n vad jag var grym idag"??? Hahaha. Det var iallafall så det kändes, men så har jag ju varit himlans dålig sedans jag kom tillbaka från min hosta. Och det är ju det jag jämför med, inte med någon annans prestationer.

Anyways. Träningen var kul!

Efteråt fick jag cykel sällskap med Norpis. Det var trevligt! Hoppade in i duschen (ja asså själv, inte med norpis!!!) och var klar samtidigt som Marcos kom hem från gymet. Vi gick till underbara Plaka och åt Grekisk mat. Guuuuu så gottigt det är. Tog mig även en päroncider som slank ner skrämmande lätt.

Nu skall jag sova. Börjar jobba kl 06.00 imorgon. Pust. Varför kan inte vi fotbollsflickor vara heltidsproffs? Hade vart så himla skönt!! =)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: