fredag

Förlorade

Hej.

Spelade mot Tölö. Inte Svenska Cupen utan seriematch. (Men på tisdag spelar vi mot tölö i SC). Vi loosade med 3-1. Lina fick en hjärnskakning och tuppade av. Jonnas axel gick ur led (igen). Ingen bra kväll.

Jag vet inte riktigt vad jag skall säga om matchen. De två första målen var kontringar, två mot mig. En satt i stolproten och ett skott över mig... inget jag kunde göra.

Tredje målet är jag rätt förbannad över. En frispark rätt utanför straffområdet på vänster sida. En markeringsmiss, ingen tog tjejen som stod helt fri framför mål, fick passen och sköt den kyligt stolpe in.

Men trots detta spelade vi bra. Jag skrek och gapade och kände ändå att jag är igång. Självklart är det aldrig kul att släppa in mål. Men vad skulle jag göra?!!

A-laget känns rätt långt bort... inte på grund utav min egna insatts dock.

Nu lämnar vi detta.

Imorgon skall jag kolla på A-laget. Vi måste vinna.


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: