lördag

Morn Morn

Godmorgon!

Ny layout igen, I know... byter för ofta. Men när man har tråkigt så är det väldigt givande att skapa. "Skapa". Jag läste ändå "Grafisk Design" som inriktning på gymnasiet! Det var sjukt kul. Men intresset utvecklades till Inrednings design. Skulle givtvis kunna tänka mig att jobba md båda två. Jaja...

Idag är det matchdag.

Då jag är bänkvärmare så laddar jag inte direkt. Det är inte vanligt att en målvakt får hoppa in. Eller, alltså, jag laddar ju, men det är inte alls på samma sätt. Jag vill att vi tar 3 poäng helt galet mycket. Men man kan inte direkt göra så mycket annat än att peppa från bänken...

Efter matchen finns olika möjligheter till hur kvällen kommer utspela sig...

CB & CK vill att jag & Jessy kommer och grillar med dom. Mycket mycket möljligt. I Like Them! Jo, detta är nog mest troligt. Annars kan det bli påhitt med galna sparta eller möjligtvis bror.

Iallafall, det är lördag och vi älskar lördagar! Ha det underbart kul idag!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: