söndag

Babbel

Godmorgon!

Hur bakis är du? Hehe. Efter en dag i stan med Gurra igår, mötte jag upp syrran och åkte till mamma. Det är skönt här. Ängar och gröna skogar så långt ögat kan nå. Och några kor. Skulle verkligen inte kunna bo här men det är ett skönt avbrott från city livet.

Har tänkt mycket och länge. Mest drömt mig bort till sådana här ställen;

Men, ängarna funkar också... just nu. =) Jag undrar om livet går ut på tvåsamhet? Vad tror du? Många har ju spekulerat i meningen med livet. Jag har alltid trott att meningen är resan. Inte destinationen (nämnt detta tidigare i know). Men nu undrar jag om inte meningen är att vara med sin kärlek och skaffa familj och hela det där kittet...

Gosh! Det är syrran som påverkar mig, att sitta här med hennes ungar. Att vakna kl 7 på morgonen och gå upp o göra välling och ligga i sängen och gosa med en liten 15 månaders gullunge som ligger o klappar mig på kinden. Det var en fin morgon. Och jag vill ju ha allt det där. Det vill jag verkligen. Svensson livet. Villa, Vovve, Volvo... Men inte just nu! Men jag undrar om jag någonsin kommer få det... jag kanske har sumpat mina chanser nu? Jag som alltid trodde att jag skulle bli en "ung morsa". Och polarna har ju sina villor och barn nu... det känns... lite jobbigt.

Nej vad jag babblar... men man blir väll sådan här efter att man går igenom en sådan förändring som jag gör i mitt liv just nu... well well, jag är säker på att de högre makterna som styr min färd har något alldeles speciellt och underbart i beredskap för mig. Det kommer.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: