måndag

Jag ångrar nada

Har haft ett möte idag. Det var skönt att få det avklarat. Framtiden är fortfarande oviss. Men bara i en två veckor till. Alla dessa val man måste göra i livet... man blir ju knäpp! Men jag tror verkligen på ödet. Allt som händer, händer för en anledning.

Även det dåliga kan föra med sig något gott. Det löser sig alltid. Även när det känns som jobbigast och mörkast så finns det ljus i tunneln. En dag kommer man tänka tillbaka och förstå varför det blev som det blev, och kanske inse att det inte var så pjåkigt ändå, det som hände.

Vad jag svamlar. Jag är iallafall glad att jag fortfarande kan säga "Jag ångrar ingenting". Och bara gudarna vet hur mycket fel och misstag jag gjort! Inte alltid dom bästa valen i livet. Testat det mesta, bra som dåligt. Men jag slipper dö nyfiken. Och jag hade aldrig varit den jag är idag om det inte vart för allt detta. Och jag gillar faktiskt den jag blivit.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: