fredag

Frida(y)

Min dag denna veckan också! Frida(y).Fantastiskt! Har haft en riktigt bra dag på jobbet. Vaknade glad. Det är härligt när man liksom skuttar till jobbet. Då vet man att allt kommer flyta på bra!

Sista dagen på HSB. Lite sorgligt. Älskar ju mina arbetskamrater, och det har varit riktigt roligt att träffa alla igen. Söta Underbara Christoffer som får mig att kikna av skratt hela tiden. Anita som är min trogna skvaller/fnitter kompis och alla borta på Askungen såklart. Men vem vet. Jag kanske kommer hoppa in o jobba lite ibland. Chefen frågade om hon fick ringa när dom behöver hjälp och givetvis får hon det.

Skall snart iväg till fotbollen. Hämta mina skor. Efter fotbollen blir det hemgång och förfest hos mig. Blir nog Summer @ Berså ikväll tror jag. Trevligt.

Naj. Things to do... men ikväll avslöjar jag nog min stooora hemlis.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: