torsdag

Free lika a bird

Jag är fri. Inga måsten. Inget mera jobb, ingen fotboll. Inte idag. Jag kan göra vadhelst som faller mig in. Skönt. Längtat efter denna dagen hela veckan. När man är mentalt utpumpad blir även kroppen det. Har knappt orka flytta ena foten framför den andra idag.

Anyways. Idag vill jag till Trädgår´n. Petter firar 10 år. Med massa grymme gäster. Jag vill dit!! Hur kunde jag inte veta detta? Det är även 2 hemliga gäster. På frukost rasten satt vi och gissade vilka det kunde vara. Leila K? Ken? Feven? Melinda Wrede? Herregud, minns ni 10 Budord? Hahaha. Sitter och lyssnar på den nu på Youtube. Jag dör vad löjlig den är! Försöker hitta när Babben Larson gjorde en parodi på den... det var sjukt roligt, hon hade en tvättkorg på huvudet. Yeye. Nu babblar jag. Är så trött, skall sova lite...

Sedan får ni bild på min granne som hängt sig... (okej det låter hemskare än vad det är...)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: