tisdag

I´m blue

I´m feeling blue. Det gör jag verkligen. Lite i samspel med vädret kanske? Jag gillar regnet. Det gör jag. (När jag är inomhus i mitt varma hem). Efter träningen tog jag mig en riktigt varm go dusch. Sedan lagade jag lunch för ca 7 dagar framåt. Så slipper jag tänka på det.

Stod i mitt kök, med musiken från Mama Mia The Movie strömmande ur högtalarna. Tänkte på allt som varit och hur det kommer bli. Kanske för att vi inte pratat idag. Kanske för att lägenheten känns så tom.

Det är ensamt. Men jag antar att man vänjer sig? Jag känner iallafall för att gråta. Skall nog göra det. Lägga mig och släppa lös tårarna. För även om jag själv valt detta så är det jobbigt. Det är en livsomställning. Det är 6,5 år. Kommer nu enbart bli minnen. Det är sorgligt. Det gör mig ledsen.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: