lördag

Nedräkning

Igår hade jag helt galet kul med Gurra, Ximel, Mathias och Jessicorna. Vilken kväll. Det är inte varje dag man sitter i en busskur på avenyn - drickor 3,5:or inköpta på Konsum och lyssnar på Backyard Babies. Takida innan det och då rockade vi loss. Dom är sååå bra! Sitter här o lyssnar på dem nu och bara njuter!

Tack för igår ni som förgyllde min dag!

Dagen idag har ju varit allt annat än bra. Fotbollen är ett helvete just nu. Men så är det imellanåt. Det går ju upp o ner det där. Men så är det väll med allt? Åkte iallafall upp till Emina efter träningen. Mickis och Gurris var där med. Det bjöds på smarrig tacos och dom tog hand om min svullna hand. (För i vanlig ordning har jag ju skadat mig). Man ser knappt knogarna för det är så svullet. Men men. Det går la över tills man gifter saj änna!

Kvällen med mina girls var iallafall trevlig. Sitter nu här i min ensamhet (skönt) och tänker. På allt, på det som komma skall. Och jag räknar ner dagarna. 10 days to go.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: