lördag

Bortamatch

En bra grej med att ha jobbat på taxi är att Räven fixar en bil till mig 2 sekunder efter att jag ringt efter en. Klockan hade hunnit springa iväg till midnatt... vi gick (läs vinglade) till bryggeriet och dansade lite.

Jessica kände någon vakt på Deep, så vi begav oss dit, blev inslussade där utan några probs. Jag älskar vakter man känner - ingen kö och ingen kostnad. Nästan som att vara utomlands. =)
Och om jag skall vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg så mycket därifrån. Vi gick rätt tidigt.

Sov iallafall hos en vän. Vaknade runt 11 idag och bestämmer mig för att promenera hem. Iförd superslimmade jeans, urringat linne och skyhöga klackar (svarta horstövlar...) ruffsigt hår och gårdagens smink börjar jag vandra. Något vinglig.

Jag kunde lika gärna haft en blinkande skylt över huvudet som skrek
"Bortamatch Bortamatch".

Hur gick det med försöket att inte ha någon baksmälla med hjälp av Resorb? Jadu, jag genomförde ju inte hela proceduren med att ta dom två tabletterna innan jag gick och la mig. För dom låg ju hemma på min diskbänk. Och ärligt talat så vet jag inte ens om dom två jag tog innan kvällen började hjälpte heller. För jag är fortfarande full.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: