måndag

Cypern Dag 1

Resan hit gick bra! Pa flyget fran Amsterdam hit satt vi brevid kameruns landslagsmalvakt. Han har varit har en vecka, signat ett kontrakt, akte till OS och e nu tillbaka o paborjar nu sin tid som proffs har. Miami heter han och var vralsnygg... hahaha.

Nog om honom. Hettan slar imot oss nar vi gar av flyget. 35 grader. klockan ar runt 22. Nice! Vi blir motta av en chaffis som tar oss till bilen. Eller forlat?! Sa jag bilen? Jag menar limosinen. Jo visst serro. I en limo aker vi dom ca 40 minutrarna till varat hotell i Ayia Napa.

Checkar in, moter andra tranaren for laget och gar en liten promenad. Det var riktigt jobbigt att forsoka somna, det var alldeles for varmt sa till slut var vi tvugna att satta pa ACn.

Vaknade imorse och gick bort till stallet dar vi kommer fa varan frukost, lunch och middag serverad. Frukostbuffe och Mickan var matt i magen for forsta gangen pa flera dagar..

Efter det gick vi ut o kollade in stan, tillbaka till hotellet och poolen. Dar har vi legat nu i ca 1 timma. Kan inte vara i solen for lange idag, for vi skall spela match! Haha. Sjukt men sa ar det. Vi moter Cyperns U-17 landslag. Yepp yepp. Vi far se hur det gar, det ar galet varmt!

Anyways, det ar svinvarmt, jag kan inte sitta framfor en dator! Skriver sa fort jag kan igen!

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till allesammans! Mamma

Anonym sa...

hbandola....drick drick drick hela tiden poch då menar jag VATTEN...non stai in sole (var inte i solen) det gör dig matt och kass i kassen ha ha flummig jag var idag.,,,har massa test jag ska utföra på dig när du kommer hem...jag läser kroppsbalanserign så fasiken du kommer få sådana äckliga feelings och tycka det här är fett grymt...väntar på ditt nästa inlägg ciao bella