onsdag

Fuckt up?

OS började idag. Jag tänker inte ens försöka debatera om det är bra eller dåligt att det hålls i Kina. För jag är så jäkla ytlig att jag inte bryr mig om alla bekymmer därborta. Inte idag iallafall.

Fotbollen startade ju, Kina-Sverige. Jag lyssnade på matchen på radion. You gotta love P4. Blev väldigt besviken över slutresultatet. 2-1 till kineserna. Tyckte dock att det var riktigt coolt att det var 40000 i publiken. Slår ju våra siffror på Åby vallen med några stycken...

Nog om fotboll.

En fråga till dig. Varför gör du på detta viiiiset? You know who you are. Men å andra sidan. Jag förstår dig. Hade nog gjort detsamma.

Livet är fortfarande i kaos. Men jag gör det bästa av det. Eller nej, det gör jag igentligen inte. Livet är i kaos och mitt huvud är fuckt up, som dom säger over there!

Men vad vore m itt liv utan ständigt kaos? Haha. Slå upp ordet som jag nu skriver för fjärde gången - KAOS - i ordboken så kan jag garantera att du ser en bild på mig. Men alla måste vi representera något ey?

Nu skall jag ta mitt fuckt up liv och gå ut i köket och pimpla kaffe och lyssna på soundtracket till Mamma Mia The Movie. För det gör mig glad. Och jag vill vara glad på fotbollsträningen idag.

(((Över och Ut)))

Inga kommentarer: