lördag

Frida(y) Pics

Tjo och tjim!
Ni får två bilder från igår.

Grannarna redo för utgång

Grannarna ute i vimlet. Frame me Baby!

Dagen idag då? Tog en picknic med en vän på Könsmottagningen (som hon kallar det)s akut. Hon fick sitta där i 7 timmar. Själv höll jag henne bara sällskap i ca 3. Men det var ju mysigt. Harkel. Flydde till pappa, låg i hans soffa och kollade på IFK matchen (kändes ju som en förlust) medans pappa kagade maten. Det är så mysigt att ligga hemma hos ens föräldrar och höra dom pyssla och veta att dom tar hand om en. Speciellt när man är lite bakis.

Kollade på I Am Legend, grät inte denna gången, sedan kom Jessica o hämtade mig och nu chillar vi här. Jag skall nog börja packa. Åker ju imorgon och jag har inte ens börjat kolla vad jag skall ha med mig! Ojdå.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: