onsdag

Psycobitch

Idag har jag inte varit lika trött på jobbet. Har varit rätt glad faktiskt, fnissig. Det går verkligen upp o ner mitt humör. Psycobitch - thats me.

Jag vill shoppa. Jag är så sugen på att spendera pengar så att jag nästan spricker. Nya trainers, ny kavaj... jeans, partytoppar... you name it. Jag vill öppna plånboken och låta pengarna välla ut. Synd bara att det inte finns så mycket pengar att välla.. Här ska sparas serrö.

Anyways, träning om en stund. Jag skall käka lite kycklingpaj, sedan har jag lite o fixa innan jag cyklar till träningen. Jag gillar hur regnet alltid matchar mina cykelturer. Kan ju inte regna när man jobbar, nä nä, men när Frida cyklar - ja då öppnar vi himmelen! Men jag är inte bitter...

Onsdag idag - känns bra

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: