söndag

Varsågod;

Jag ger er John Denver. Så kan ni sjunga precis som jag kommer göra heeela vägen till flygplatsen!
Maria; Som vi sjungt denna låten du och jag! Tänker på dig varje gång! Minnen!
Mamma; Tack för allt, oroa dig inte, jag skall inte "hettsa upp mig" och jag lovar att "koncentrera mig". =)
Jessy; Gå upp ur min säng, NU, så jag kan bädda din latmask.... Kommer sakna dig...
Grannen; Hehe, puss o kram min lilla smörblomma! Ha telefonen nära på torsdag kväll!
Pappa; Tack för allt!!!
Alla andra; I´m leaaaaaving ona jet plane......
(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag km just hem från jobbet...läste din blogg och började gråta--av vad?? lycka glädje kärlek och våra minnen. Di finns alltid i mitt hjärta och följ nu ditt men vore super att ha dig nära hemma men man kan inte alltid får det man vill men tidsnog får man det!