lördag

Seriefinal

Morn Morn!

Igår gjorde jag nog min bästa träning för året. Jag njöt efteråt. Det känns så jäkla bra när man har presterat. Fotbollsplanen var som en swimmingpool. Jag var dyblöt. Verkligen inte torr någonstans, jag hade kunnat pinka på mig utan att någon märkte nått för det droppade så om mig ändå.

Men det var underbart.

Kvällen spenderades i soffan. Till den underbara filmen Tristan & Isolde. Förövrigt namnen mina barn kommer bära om jag någonsin får några. Hehe. Iallafall Tristan. Det e coolt.
Anyways, babbel babbel...

Idag är det lördag. Jag vaknade vid nio men beslutade mig för att ligga kvar tills klockan elva. Åååhh så gott det var! Skall till ÅbyVallen om en stund. Jag hoppas DU tar dig dit också och stöttar oss. Idag är det seriefinal mot Stattena. Jag sitter ju på läktaren, så kom och gör mig sällskap! =)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: