fredag

Sanningen

Det är väl dags för sanningar nu? Anledningen till alla mina deppiga inlägg. Anledningar till mina gladare men kryptiska inlägg.

Jag & M, har efter nästan 7 år tillsammans gjort slut. Idag flyttade han ut. Hur jobbigt och svårt det här har varit/ är behöver jag knappast nämna?! Jag kommer alltid älska M. Han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Han är min första riktiga kärlek. Men.

Vi har insett att detta var det ända rätta. Jag måste få hitta mig själv. Han sig. Jag vill givetvis inte öppna hela mitt hjärta för er här, men, ni skall veta att jag alltid kommer älska M. Han är en fantastisk kille. En underbar kille. Jag kommer alltid älska dig Marcos.

Andra sanningen.
På söndag åker jag till Cypern. Tillsammans med 3 fantastiskt duktiga fotbollsspelare. Vi har blivit nerbjudna för att provträna och förhoppningsvis få ett riktigt proffskontrakt. Jag vet att det är mitt i säsong och jag redan har ett kontrakt här hemma. Men styrelsen var fantastiska och förstod vilken chans detta är och att jag inte kan tacka nej till det dom erbjuder i kontraktet där nere. Jag har fått tillåtelse att provträna och om det går väl, flytta.

Jag vill också passa på att tacka er tjejer. Mina lagkamrater. Tack för kramar och lyckoönskningar. Tack för att ni förstår att det inte handlar om att svika laget. Utan att det är "a one´s in a life time opportunity". Ni är så underbara hela högen. Och jag hoppas vi vinner imorgon. Jag vill att vi går upp i allsvenskan. Jag vill det bästa för er. *gör bokstaven M ovanför huvudet*.
Och halluuu, jag åker faktiskt bara iväg i fem dagar. Kommer garanterat komma till träningen på Fredag!

Så. Wow. Nu finns det inga mer hemligheter. Vad skönt det känns.

Massa kärlek till er!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskade lilla gumman! Tror du att du hinner ringa din gamla mamma innan du åker. Jag har glömt mobilen på jobbet så du får ringa hem. Puss