tisdag

Grattis Baby

Jag har så roligt! Suttit på fejjan nu (yeye i know) och lagt till nån sådan där application där man kan klicka om man tycker folk är snygga o om man är intresserad. Jag skrattar så att jag kissar ner mig. Nästan. Hela tiden får jag nya som är intresserade av mig men det är typ äldre män! Hahaha. Enbart två snyggingar i skaplig ålder! Men hahaha, det är så skoj.

Förövrigt så fyller Henke år idag! Grattis sötnos!

brorsan, LM, jag, tony & Henke på midsommar, (och halva rickard)
Jag vill festa. Det var ju jätte länge sedan nu. Torsdag tror jag bestämt. Nästan en vecka. Gosh! Fick inbjudan från avenyn.se. Blvd tror jag det var, som skall ha sommarparty på fredag. Låter väl kul? Har aldrig varit på Blvd så... e det typ 16 års gräns? Hahaha. Man får ju tänka på sånt här nu när man gått upp sig lite i åldern. Förr var jag alltid yngst, vad hände?

Iallafall, Grattis HenkeDarling!

(((Over and Out)))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej...du måste bra följa med på en grymme fest den 12 september...jag är bjuden till assan och ousainos party ...assan sa att det var helt ok om jag tog med ngra...men måste bekräfta...fasiken va ball om du hade hängt på

Frida Carina Andersson sa...

hahaha men vem är det?! som vill att jag skall haka på alltså? hahaha... eller vänta? assan? maria är det du? och är det DEN assan? hahaha. jag e på! =)

Frida Carina Andersson sa...

men duuu, nu ser jag att det står ousaino också! haha,. jag är på baby!