fredag

Frida(y)

I alla bloggar står det "Äntligen Fredag". Och för en gångs skull håller jag med. Som jag & Stina (mina coola kollega) har längtat. Veckan har gått fasligt långsamt. Jag är helt slut i kroppen. Men bara två veckor kvar på detta jobbet. Sedan får vi se vad framtiden har att erbjuda.

Way Out West är ju igång som ni vet. Staden kryllar av de mest underliga folk jag någonsin sett. Och det är givetvis festivalen som lockar fram dem från vråna. Jag tycker det är skoj. People Watchingicke-snuskig-nivå är roligt! Jag skall dock inte på någon spelning.

Friday då ja. Har lite olika alternativ på hur kvällen skall bli. Fotbollsträning först och främst. Betty har utflyttningskalas, Jessy och Birknäsare skall göra stan, blivit bjuden på bio eller så kan jag bara ligga hemma som ett jäkla mähä. Ja du. Vi får se.

Nu är det dags för lite mat i magen. Skippade lunchen för jag ville hem tidigare... och nu kurrar det som bara den! (Bilden på döingen får ni sedan, kom på att jag glömt lägga ut den...)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: