torsdag

Perfect Date

Vilken perfekt date! Inget kan slå detta! Och med farsan, lite otippat! =) Vi gick iallafall och käkade på Diamond Dogs. Tog två öl och satt och tjötade i två timmar eller något. När pappsen får ett plötsligt infall. "Vi går till Liseberg och åker lite hjärtat?!" Whaaat? Nu? Klockan är typ halv nio pappsen. Men. Sagt och gjort.


Vi mjukstartade, not, med Balder. Sedan blev det kanonen tillsammans med mina älsklingar Emina, Mickan & Sandra som vi träffade på. Efter det åkte jag o pappsen Nersläppet. Sedan behövde farsgubben stilla nerverna med en öl. Han har ju semester! =)
Efter den gick vi hem. Och här sitter jag nu. Känner mig gladare än vad jag har gjort på länge. Jag behövde detta. Tack underbara pappa för idag. Jag älskar dig!
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: