måndag

Prins Ali...

Lördagen blev rolig trots allt. Tack vare underbara vänner. Söndagen låg jag på soffan och sov, kollad OS, sov, åt, sov, kollade OS, sov... ja ni fattar. Tills Jessy kom o hämtade mig o vi åkte hem till henne och kollade på Alladin! Hahaha. "Prins Ali, vilken magi, alia baba...". Jag fullkomligt älskar dom gamla tecknade filmerna.

Vaknade imorse och var rätt pigg. Kändes skönt at tkomma till jobbet gad o utvilad för en gång skull. Stina var likadan så vi har jobbat på bra idag. Gött. Träningen idag gick väll bra den med. Håller iallafall samma linje nu. Känns gott. Vill bara få spela match också. Känns som om det var eveigheter sedan. Vilket det visserligen inte var men man vill ju spela jämt.

Nu skall jag hem till Jessy igen. Antagligen ligga o chilla o kolla på film. Jag vet inte hur jag skall klara mig utan min söta Jessy. Min underbaraste av underbara. Hon åker ju snart. Oj vad jag kommer sakna henne.

Men men, mer anledning för mig att spara pengar och ut o resa för att hälsa på henne. (Hon skall bli reseledare).

Nej, måste skynda. Men jag mår iallafall bättre nu! Lite gladare så! =)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: